Hetare får man leta efter..

Nu har lollo ''lärt'' mig att kolla på Vampire diaries och jag älskar det sjukt mycket. Sen betättade jag för Offi att jag kollar på det och då började hon oxå.. Altså ''lärde'' jag henne typ.. Därför har jag inte haft tid till att blogga sorry bitchez ;/

Nu har jag hittat min ''nya bejb'' och det är han Stefan i vampire diaries för er som inte kollar på det har jag en liten bild på honom till er ;)
Och för er som kanske inte riktigt känner mig så är jag ''kändiskåt'' jag vet inte vad det betyder för er men för mig betyder det typ när man lixom gillar kändisar, och det gör jag verkligen!
Men Stefan är verkligen sjuuuuukt het, kommer nog att gilla(ÄLSKA) honom jäääävligt länge. ;)

Och om det är någon som jag känner som börjar gilla honom kommer jag seriöst att strypa! För han är min och ingen får gilla honom! (Tjejer) Sen om andra tjejer runt om i världen gillar honom skiter jag i... För att det är bara jag som gillar honom ''på det riktiga sättet'' !:D
Och mig vill ni inte ''mucka'' med...


Det är han till vänster jag gillar ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0