Detta gjorde jag i Fredags

Har inte hunnit/orkat skriva vad jag gjorde i Fredags så tänkte göra det nu:


Jag hade kollat på vädret och det skulle bli sol stog det så vi hade bestämmd att vi skulle sola (Jag, lollo och Offi) Men när jag vaknar upp så spö regnar det -.-' Och då går det ju inte att sola såklart. Så vi bestämmde oss för att äta pizza och sen gå hem till Offi. Jag åt inte för att jag var inte alls hungrig, köpte bara en liten kokosboll. Vi satt en ganska lång stund på pizzerian, men gick hem till Offi sen. Vi kollade på en film, en natt på museet 2, tror jag att det var, men vi kollade nästan ingenting utan vi flumma typ bara. Sen åkte att vi ''kollat'' klart på filmen gick vi och köpte glass från Willys och åt de hemma.

Sen gick vi ut och tänkte ta ett kvällsdopp men det blåste för mycket och det var typ några som var där de verkade gå i åttan och verkade ha drucket en hel del.
Under samma dag var det TVÅ som frågade OSS efter cigg. Om ni frågar mig så är jag verkligen emot tobak, hur dum i hivvet får man va, seriöst ? :S Speciellt när man är ung. Jag hatar att vissa röker tex när de är unga, antingen gör de det för att vara ''cool'' eller så är det grumm tryck, FYFAN SÄGER JAG BARA! Alla mina kompisar tror att jag kommer att röka när jag blir älder -.-' men HELL NO! De vet att jag är emot det (och det är de oxå) men de tror ändå att jag kommer att röka :S Fy!

Iallfall, den första som kom fram till oss var 97:a (!!!)
Han hade en otänd cigg i munen

- Hej har ni en tändare ?

- Nej!

- Varför ?

- För vi har bara inte det...

Det var när vi var på väg hem till Offi.
Senare vid Härlandatjärn kommer det fram en annan kille tillsammans med en tjej.

- Har ni cigg ?

- Nej!

*SUCK*
Hur gammla ser vi ut o va egentligen ? 20!? Asså seriöst sånt folk mår inte bra, och det är INTE tufft att röka/snusa! -.-'
Det var mina två dagar iallfall.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0