Det går inte att sova på sommaren!

Jag kan verkligen inte sova på sommaren. Varje gång jag ligger och sover runt 10 tiden kommer det in en skit stor geting och börjar surra. Och jag är skit rädd för getingar/insekter så jag springer direkt ut ur rummet och stänger dörren så att geting äcklet inte ska kunna komma ut. Och då för mina förädrar gå in och ''ta ut'' den. Och om jag vaknar och går ur sängen så kan jag inte somna om igen.

De kommer ju såklart in genom fönstret och jag kan inte sova med stängt fönster för då blir det för varmt i rummet och då känner jag att jag inte kan andas eftersom att jag har astma... Detta har hänt mig tre gånger i rad nu och i vanliga fall brukar jag vakna runt 12 tiden! Så det här är verkligen sjuuukt jobbigt, är det bara jag som drabbas av detta ? :S

Det jobbiga är ju att jag att jag hatar, asså verkligen hatar + att min hy är jättekänslig så så fort en insekt (vilken som hälst) sätter sig på min hy utan att den gör något (som tex suger blod elr nått) så svullnar min hy upp direkt. Det hände mig förra året, en insekt hade satt sig på min hy och dagen efter, där musklerna sitter på armen hade min arm svullnat upp skit mycket så det såg ut som att jag hade jättesora muskler (på den ena armen ialf) Men det var absolut inte kul för jag fick ta en massa tabletter elr vad det nu var för att svullnaden skulle gå bort. Men den hade inte bara svullnat upp utan den hade blivit grån/blå och svullnaden var skiit varm, det var typ gift eller någogt sånt. (det var var läkaren sa iallfall)

Så nu vet ni det bitchez! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0