Bort med det slita!

Har skrivit det här inlägget tre gånger nu eftersom att datorn har något handikapp -.-' Så det har typ blivit annorlunda vaje gång..

Sorry för dålig update, ni har väll inte saknat mig för mycket ? Tror jag säkert ;) Har tyvärr inte mycket tid till att blogga. Det är ju sommar nu lixom, vem sitter inomhus då ? Jag jobbar faktiskt på min bärnna. Man vill ju inte vara någon äcklig blekfis lixom ? :S Usch!

Har iallfall precis kommit ut från duschen, så är ren och fin! :) Klippte oxå mina förstörda toppar.
Jag plattar och lockar håret alldeles för mycket, ska försöka sluta med det (lite åtminstonde).
Men jag klippte de såklart inte själv, utan mamma hjälpte till. Ingen får röra mitt hår förutom mamma/pappa och frisören.
För mig så är mitt hår jättevikgti, det ska alltid vara fixat, asså det kan inte bara vara hur som helst lixom.
Vem går runt med rufsigt och ofixat hår lixom ? :O

Men jag tror inte att topparna kommer hålla sig särskilt länge. För jag går somsagt inte runt o fixad. Just nu väntar jag på att plattången ska bli varm så att jag kan börja locka håret. :D

Somsagt de kommer inte att hålla ;)


PS: Var och shoppa idag, så har köpt lite nytt, det kommer imon + plus det jag inte orkade lägga upp förra gången ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0