Vet att ni kommer sakna mig.

ChaCha ;)

Vet att ni inte kommer att gilla detta jag kommer säga nu, men asså det blir faktiskt bara såhär. Jag tar en liten bloggpaus. Altså kommer jag inte att blogga resten av veckan :( Asså jag vet att ni kommer att sakna mig jättejättemycket, men asså jag är så ledsen, ni får hitta på något annat kul att göra sålänge så att ni lixom inte blir psykiskt sjuka (av att jag är ''borta'')

Jag kan berätta lite kort om min dag: Jag skulle egentligen träffa Lollo idag för hon ska ju åka till Spanien, men jag orkade inte så jag gick ut och åt lite och sen typ bara sola, för det är typ sååå fint väder idag :D Då får man ju passa på lixom! Ska ut och springa lite om en stund, man måste ju bränna bort det onödiga lixom, sen har jag ett hemligt ''bränna bort det onödiga'' recept ;) Som ni inte får veta mohahah!

Men ni får inte sakna mig för mycket nu bitchez, ha det bra så länge (eller inte) :)!




Kommentarer
Postat av: tara

yes that's me ! Så som är i bloggen gillar jag nte. Kommer annars inte ihåg hur du ee men aja skulle bara säga mitt ;)

2011-08-02 @ 21:44:14
URL: http://tarakaamangar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0