Sur. Arg. Förbannad.

Just nu är jag skit sur. Bra att veta eller hur ?
Är sur för att:

1.Det är skit dåligt väder, okej det är 20 grader ute men det är ju fan ingen jävla sol ? Det är ju bara monligt hela tiden. En massa kompisar har ring och frågat ifall jag vill göra något, men man har ju lixom inte lust att gå ut i detta vädret. Sen så är jag jätterädd att min bränna ska gå bort. Sen så är jag inte tillräckligt brun, utan jag vill och ska bli brunare.
UTAN SOL INGEN BRÄNNA!
:mad:

2. Har fixat header nu. Höll på med den i ungefär en timma, men sen när jag ska lägga upp den ''i designen'' så blir den mindre. Och det finns typ inget jävla sätt att förstora den. Såååå jävla jobbigt! -.-'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0