Min långa och roliga dag ♥

Kunde inte blogga igår eftersom att jag var med min älskade Sara. Hon kom ungefär vid 2 tiden och så satt vi och prata en stund, sen gick vi ut för att köpa lite godis, det var väldigt varmt ute och vi pallade lixom inte sitta ute så vi gick in istället.

Sen åkte vi till härlandatjärn, vi bara gick runt och prata, eftersom det var för sent för att sola för klockan var typ 10 då och det var för kallt för att bara, tyckte vi ifallfal så därför besämmde vi oss för att  bara gå runt. Efter en ganska lång promenad åkte vi till en pizzeria och åt pizza då, vi delade såklart, bara fetton äter en hel lixom! Jag orkade inte äns halva! Fattar inte hur folk kan äta så mycket, usch! :O

Sen när klockan var 11 ringde hon sina föräldrar för att säga att hon ska sova över hos mig, vi var uppe typ till 3. Först kollade vi på typ en ganska läskigt program på tv, kan avslöja/erkänna att jag är skiiittt rädd för skräckisar. Sen vid typ 1 kollade vi på en film, det fick bli tusen gånger starkare, hade redan sätt den men det hade inte hon och jag hade inget emot att kolla på den igen så vi kollade på den.

Sen klockan 5 på morgonen vaknade båda, och det var en skit stor fluga i rummet som lät hela jävla tiden och jag hatar det ljudet så jag fick stå i ungefär en timma och försöka få ut den. Råkade kasta ut en liten bok genom fönstret när det egenltigen var meningen att jag skulle kasta den på flugan, haha fail! Men till slut fick jag ut den!

Vi vakna ungefär klockan 10 och somna 4 och det är lixom alllldellleeesss för tidigt för mig, och för Sara oxå då.


KANSKE BLEV FÖR MYCKET TEXT, MEN HOPPAS NI ORKAR LÄSA ALLT! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0