''härmvärlden''

ChaCha! Ska ut och gå snart, det är både hälsosamt och ganska så kul (när det är bra väder) och nu är det typ as skönt väder, det är inte jättevarmt och det är inte kallt heller.. det är typ fuktigt :S

Iallfall, tänkte ta upp det här med att härma och inte härma andra.

Jag hatar verkligen när andra (som jag känner) härmar mig, det är okej om det händer en elr två gånger men sen att man börjar härma en med allt är lite för mycket.

Men det jag oxå stör mig på är när det kommer en sån kommentar som ''Varför köpte du en likadan som mig ?'' Men ursäkta mig lixom !? För det första så håller jag inte koll på vad andra har och inte har, jag tar inte kort på andras kläder eller skriver ner de så att när jag ska gå och shoppa inte köper en likadan. Sen så har man väll inte köpt hela din garderob lixom ?

Tyvärr så är det så att kläderna som säljs i alla affärer finns det hundra tusen tals likadana av så att FLERA ska kunna köpa plagget och inte bara en. Annars skulle de bara sålt ett plagg av varje modell. Men sån är välden nu är det är faktiskt bara att acceptera det.


Bra jag är på att måla va ? ;) Blev faktiskt kär i den rosa, önska att det fanns en sån på riktigt.. :/ Ska kanske börja designa egna kläder !? asså med min hjärna måste jag ju börja göra det lixom...!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0