Fuck Sweden (;

Så nu är jag tillbaka i trista Sverige efter att ha varit på språkresa i England i 3 UNDERBARA veckor ;)
Tog minst 700 bilder, men dom kan jag tyvärr inte ladda upp här på bloggen eftersom att min älskade iPhone blev kvarglömd i England :(

Har inte någon blogglust nu eftersom att:
1. Min iPhone är borta
2. Saknar en viss person som jag lärde känna under resan
3. Min morfar ligger på sjukhus efter att ha fått någon dödlig sjukdom

Så jag kanske bloggar lite senare om jag orkar ;/


Kommentarer
Postat av: Helen

Heej!

Förstår att du haft det kul.. Du får visa bilder och berätta när vi ses! Kram moster

2011-07-22 @ 21:28:07
Postat av: Anonym

vad heter han

2011-07-25 @ 12:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0