Det tar aldrig slut

ChaCha! Sry men jag har faktiskt inte pallat blogga, men nu är jag tillbax! :D
I lördags så var jag med Emma L och Lollo vi åkte till slottsgoken och typ kollade på djuren och umgicks bara helt änkelt, pallar inte berätta så mycket om den dagen.

Idag åkte jag till stan för att shoppa såklart, det är alltid något nytt jag vill h varje vecka, denna veckan så var det smycken jag ville ha, men lite annat fick oxå följa med hem. :D


En lite närmare bild på tröjan.

Det har var det ända smycket som fick följa med hem :( Jag har börjat gilla armband och ringar nu plötsligt men jag hittade inga fina ringar, och armband fanns det inte så många fina där heller, egentligen så hittade jag ett par fina men min mamma sa att det fanns finare i en annan affär så vi gick dit men jag tycket inte att de var så fina och så orkade inte min mamma gå tillbax till den andra affären -.-'

Så det fick bara bli de här!
Är jättenöjd med mitt köp! :D <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0