Brun utan sol ?

Asså fyfan vad jag är trött nu! Det känns som att jag typ vart och runt hela jävla Sverige. Min mamma tvingade mig eftersom att jag typ bara suttit hemma den senaste veckan så ville hon att jag skulle ut -.-'

Det är ganska så okej väder idag, men inget sol väder :( Solen typ kommer och går hela tiden eftersom att det är en massa moln ivägen. Min bränna är serisöt nästan borta! :mad: Men det går ju lixom inte att bli brun här i Sverige.. Och även om man har blivit lite brun så håller den ju inte särskilt länge..

Min mamma tänkte köpa Brun utan sol häromdagen till mej, men jag ville bli ''äkta'' brun, men eftersom att det typ inte går så funderar jag faktiskt på att köpa det! :D Någon som har använd det och kanske vet ifall det är bra eller dåligt ?





Kommentarer
Postat av: hannah

om du ska köpa brun utan sol så köp ålens runutansol.

den tycker i alla fall jag är bäst, fast jag har aldrig provat den, men alla andra säger att den är bäst:)

2011-07-12 @ 16:59:49
URL: http://thepeanuteater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0