Brun. Brunare. Brunast.

ChaCha!

Igår var jag med Lollo, vi var i Härandatjärn. Båda tog årets första dopp :D Kanske lite sent då, men ändå. Men asså det var seriöst skit kallt lixom. Fattar inte hur alla skit ungar kan bada, usch! Sen när när vi hade ''badat'' klart så var vi typ smutsiga på kroppen eftersom att vattnet är typ gult äckligt och smutsigt såklart, så jävla äckligt.

Sen så solade vi en sund, eller jag gjorde det, Lollo orkade inte så hon bara satt där. Men jag jobbar verkligen på min bränna dock så blev jag inte jättejättebrun som jag var förut, men jag fick iallfall lite mer ''färg'' på kroppen. Asså man ser vart bikinin har suttit, eller vad man nu ska säga.

Ska kanske iväg till Lisse (Liseberg) och träffa Sara snart, men jag vet inte riktigt om jag orkar det, för det ser ut att börja regna när som hälst -.-'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0