Är man inte perfect så är man inte




KLACKSKOR
Vill ha exakt sånna som är på bilden, om inte det finns sånna, vilket jag inte tror eftersom att jag varit och letat överallt, så vill jag ha något i den stilen. Det är verkligen så snyggt med sånna höga klackar. Asså jag tror att jag kommer se mycket äldre ut än vad jag är i högklackat, vissa tror redan att jag är 15/16 (?) år, så hur gammal kommer jag se ut i dessa skor lixom ? Sen så kommer vissa se en som en bitch, men whatever lixom ? Det finns ingen åldersgräns för skor så lixom skaffa er ett liv.



RINGAR

Vill verkligen ha ringar, och då menar jag sånna stora. Var ju i stan igår och letade men jag hittade inga fina, jag är vältigt ''svår'' när det gäller shopping, sakerna/kläderna jag köper måsta vara HELT perfecta, det duger inte äns om de är 99% , för som jag sa så måste de vara helt perfecta, som mig! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0