Är jag den ända ?

Kan ni tänka er att jag fortfarande inte har badat detta året! :O Har inte tagit mitt förta dopp än.. Undra när det blir ? ;)
Kanske när jag reser.. ? Om det blir av... Det är ju typ 10 grader i vattnet här!? Aldrig att jag badar då! Jag och Louise doppade bara fötterna när vi var och sola, det var iskallt. Fattar inte hur alla badar då. :S

Var precis och köpte lite gott med mammsen. Köpte bara en påse chips och en sockerkaka. Lite ''fredagsmys'' vettni ;) Sen kanske vi hittar någon film att kolla på.



Prövade att göra en matchande bild till texten. Inte så jättefin då men ändå... Känns lite tråkigt att göra en massa inlägg utan bilder. Så när jag inte har några bilder att ladda upp så tänker jag göra sånna här bilder, så att bloggen inte blir för tråkig och alldeles för ''bildlös'' Jag är är inte så jättebra på att måla på datorn då, men det blir som det blir.
Jag jobba inte så mycket på den här då, anstränger mig lite mer nästa gång...  bra va ? ;)

PS: Håller på med en as het header! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0