Tisdags

I Tisdags var jag ju i stan med Kelly, men jag hann aldrig blogga om dagen. Vi var i stan i ungefär 3 tim 30 min, hittade inte så mycket, hittade nästan inget överhuvudtaget, folk har ju typ redan köpt allt, så det är typ bara ''fula'' kläder kvar. Men jag hittade en kofta iallfall, kelly köpte oxå en kofta + ett linne.

Vi fikade två gånger, vi slösade typ 200 kr på bara fika, haha, bara min smoothie kostade lixom 50 kr... så aa. Men det var verkligen värt det, för det var skit gott! :D

Ska till stan imorgon igen så jag lägger upp koftan jag köpte tillsammans med det jag köper imon. ;)


Smoothien jag köpte, ni ser oxå Kellys fika i bakgrunden. ;)


Sedan fikade vi igen och då köpte jag en underbart god cheescake.
Älskar cheescake!<3 Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0