Svar



Sassa svarar: Tack!! :D För höra ganska ofta att mitt hår är snyggt, själv förstår jag inte vad det är folk ser i det, det är så slitet och färgen är rätt så förstörd. Ska inte klaga, finns folk som inte har något hår alls, och som har tusen gånger värre än vad jag har, så jag ska inte klaga. Är nöjd som det är! :P Men vissa dagar älskar jag typ mitt hår, och vissa dagar inte, haha.

Jag använder faktiskt inget speciellt schampo/balsam. Om jag ska vara ärlig, så tar jag inte hand om mitt hår alls, hehe... Vilket inte är så bra, och det är nog inte konstigt att det är så slitet då.
Men eftersom både jag och min mamma har färgat håret så använder vi båda något slags ''color protect'' shampo. Så jag tar bara det jag hitter i duschen, men det jag använder just nu är någon Loreal typ...

Hoppas du blev nöjd med svaret!






Kommentarer
Postat av: XOXO

Hej!

Tycker du att din blogg har inte någ med besökare? Roar dig inte här på laakinoiise.blogg.se kör vi dagens blogg varje dag där har du chansen att synast framför mina 100-200 besökare. Om du vill vinna mer besökare trick här : http://laakinoiise.blogg.se/2011/december/dagens-blogg-tisdag-1.html#comment

2011-12-13 @ 07:28:44
URL: http://laakinoiise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0