Stan, shopping, hemlig vän...

Åkte in till stan och shoppade loss med mami idag. Orkar inte ta kort på allt jag köpte just nu. Jag kanske gör det en annan dag, men då får ni ta och på minna mig. Jag har minne som en guldfisk när det gäller sånt här ;)

När jag hade shoppat klart så var jag med min lilla älskling. Får inte säga vad h*n heter, så ni får ta och klura lite.


Köpte bland annat ett par mysiga vantar. Det är äkta päls, och jag tänker inte acceptera en massa kränkande kommentarer om att jag är en djurplågare och så.
Det som är bra med dom här vantarna är ju att dom saknar "fingrar". Så jag kan fortfarande hålla på med min iPhone. Det har jag inte kunnat med några andra vantar, så därför har jag gått och frusit om händerna ända sedan hösten började. Skönt att ha det problemet löst i alla fall ;) Dom är köpta på Bling för endast 199 :-




Kommentarer
Postat av: Sara

Hej, skulle du kunna lägga ut tydligare bilder på dem vantarna? Verkar så mysiga och skulle vilja titta närmre på dem innan jag ber en kusin köpa dem till mig och skicka dem hit då jag bor i stockholm och vi inte har den butiken.

Skulle verkligen uppskattas!

Annars kan du alltid maila mig bilder ifall du inte vill lägga ut på bloggen :)

Fin blogg by the way ;)

2012-01-10 @ 21:34:21
URL: http://-

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0