Skridskor

Vi började 8:30 idag istället för 9:10, men det visste inte jag. Så därför kom jag 30 minuter försent. Oops :o
Anledningen till att vi började så tidigt var för att vi skulle åka skridskor. Men det hade jag helt glömt bort. Så därför kom jag alldeles oförberedd. Utan skridskor, utan hjälm och utan varma kläder. Typiskt. Men jag tycker ändå att det är tråkigt att åka skridskor, så för min del så gjorde det inte så mycket. Jag stod bredvid och tittade på medans dom andra åkte skridskor i 2-3 timmar. Höll typ på att frysa ihjäl tillslut.
När vi slutade så skulle jag hänga med Rebecca hem. Men vi bestämde oss för att åka en massa random bussar istället. Vi åkte 3 olika bussar, och det tog ungefär 3 timmar. Det låter rätt så trist kanske, men inte om man har ett roligt sällskap ;)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0