Sjukhus...

Åhhhhh, mår inte alls bra! :(  Håller på att bli förskyld, eller jag ÄR försyld rättare sagt. Jag har varken ont i halsen  eller hostar, men jag har feber, och är väldigt täppt i näsan... Inte alls kul!

Något ni kanske inte visste är att jag har astma, och då blir min förskyldning värre och då blir det svårt att andas för mig. Så jag och min mamma fick åka till sjukhuset eftersom min astma medicin är slut, men de vägrade ge för att medicinen inte är recept fritt eller någont sånt, fattade inte vad det var hade så ont i huvudet så jag kunde inte koncentrera mig... Just nu är det inget farligt men jag kan få plötsliga anstma anfall ibland, det är inte så jätteofta, men man vet aldrig när det kan komma.

Hoppas att ni andra mår bättre... ? :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jo jag mår bra, hoppas det blir bättre...

Vilka dåliga läkare, det måste väl ändå vara ganska viktigt med medicin??

Krya på dig sötis!!

2011-12-12 @ 18:57:49
Postat av: Emmie

Oj, namnet kom inte med?

2011-12-12 @ 18:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0