Så här kommer min dag att se ut - Tisdag




Imorgon åker jag till stan med Kelly! Det är ju REA nu, då måste man ju passa på innan allt tar slut!

Men jag kommer inte köpa jättejättemycket, för min morbror kommer imorgon ända från Polen, och om ni inte visste det så har jag världens bästa morbror! ♥ Jag får ALLT jag vill ha av honom, och då menar jag ALLT, haha. Så han har sagt till mig att inte shoppa för mycket, utan att jag ska vänta på honom så att vi kan göra det tillsammans. :D

Han kommer kl 5 på eftermiddagen, så jag och min mamma åker till flygplatsen för att möta upp honom.

Rätt så stressig dag, måste lixom vakna klockan 10 för att jag ska möta upp Kelly i stan klockan halv 12, och det kommer säkert vara hur mycket folk som hälst, och då blir jag jättestressad, för jag är rädd att allting kommer ta slut typ. Jag hatar egentligen REA, för man blir ju bara stressad... Är jag den ända som blir det eller... ? Känner att jag börjar bli stressad redan nu... :S Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0