Sent svar



Sassa svarar: Denna kommentaren fick jag för ett tag sedan, men har aldrig hunnit svara, så får göra det nu. ;) Bättre sent än aldrig.

Kul att du tycker att jag har blivit bättre på att blogga.
Men bara för att jag inte skriver ''jag är perfekt'' i varje inlägg, betyder det väl inte att jag inte tycker att jag är det längre... ? Nej ? Utan jag tycker fortfarande att jag är det... eller tycker... jag ÄR perfekt.
Men det värkar ju som att ni får sämre självförtroende av att jag skriver det, så jag har försökt att inte skriva det så ofta. Men, remember: i'm hoooot! ;) Hahahaha.

PUSSPUSS!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag veet att du bara provocerar men,

Perfect girls aren't real and real girls aren't perfect.

2011-12-05 @ 21:11:10
Postat av: louise

citat från min blogg! :D - men det är sanna ord aida, din lille rulletullt - glöm inte boken heller ;)

2011-12-05 @ 22:20:18
URL: http://lollolind.blogg.se/
Postat av: Alma <3

Hej, ska ni typ köpa domännamn snart? :D

Eller ska ni inte byta blogg?

Ni skriver ganska ofta att ni ska byta, men det händer aldrig?,haha Puss!

2011-12-06 @ 11:01:52
URL: http://amloma.blogg.se/
Postat av: Louise

Nobodys perfect, not even the worlds most perfect person is. Och plus snälla sluta skryta det är störande, och jag vet att du kommer att säga läs inte våran blogg då! Men jag läser den för att Ofelia bloggar!

2011-12-06 @ 16:33:40
URL: http://louiselee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0