Saknat mig ?!

Känner att jag alltid skriver ''SRY för att jag inte har bloggat'' så jag skriver inte det denna gången. Haha.


Heeeej bloggen!

Syns på statestiken att ni har saknat mig. Kulkul! Men det är ju klart lixom.
Tänkte berätta kort vad jag har gjort nu under helgen.

I lördags var jag hos SARA. Det var verkligen länge sedan vi träffades. Vi hade iallfall skeeeeeeeta kul! Hoppas allt blir som vanligt igen... Finns egentligen inte så mycket att berätta, förutom att vi hade kul... Haha.

Igår gjorde jag egenltligen inget spec. Min pappa reste iväg imorse, han kommer vara borta i en månad. Så hjälpte typ bara honom med att packa och sånt...

Hade matteprov idag. Gick väl sådär...
På onsdag har jag oxå engelska prov, och jag har glömt boken så jag får typ plugga extra imorogon. Men jag är lixom skit bra på engelska så det behövs egentligen inte att jag pluggar så mycket... Men alltid bra att vara lite ''extra'' bra. ;)


Vacker bild på mig!

PUSS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0