Mår inte bra...

Mår inte alls bra! Är verklignen jätte trött och nu har jag fått hosta oxå... inte alls kul! :( Tur att man inte har några läxor nu, skulle absolut inte orka med det. Dock hade vi musik prov idag, jag kanske får 2 P av 48 , HAHA! Hade inte läst på alls, hehe... Men så kan det gå ibland, alla var typ jätte nervösa innan provet, medans jag inte kännde ett skit. Det är ju ändå bara ett musik prov.. ?! Inte så viktigt eller ? Eller vad tycker ni... ?

Nu ska jag ta något varmt att dricka mot hostan, får hoppas att jag mår bättre imorgon.

Puss!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha, nae.. Jobbigt :(

Nee, inte så viktigt.. Men det känns ju bra när man har bra betyg i allting och kan välja vad man vill :)

Och samhället idag är så konstig så att man IBLAND måste ha t.ex bra betyg i musik för att bli någonting som har med idrott att göra :///

Men hoppas att det går bra nästa gång då :)

2011-12-13 @ 22:04:48
Postat av: Monika

Hej! :D Följa varandra på bloglovin? :)

2011-12-14 @ 16:28:52
URL: http://ttomtenissarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0