Lice

Var hemma idag eftersom att det går löss på skolan. Och jag hatar verkligen löss, så därför sprayade jag en massa lusmedel i håret bara för att vara på den säkra sidan. Men det där lusmedlet blev som något kladdigt schampo, som gjorde så att mitt hår såg jätte fett och äckligt ut. Så därför vägrade jag gå till skolan. Har tvättat håret 3 gånger, men det där kletet försvinner inte :s ska göra ett försök senare ikväll, och imorgon. Så får jag se om jag vågar visa mig i skolan eller inte.

Här hemma har jag suttit invirad i en filt framför datorn hela dagen. Kollat på film och dunkat skön musik. Sjöng till och med lite, och det är inte ofta jag gör det. Det är nog bara 3 personer som har hört mig sjunga. Förutom när jag var liten och gick på dagis. Då sjöng man ju sånna där barnlåtar hela tiden. Man insåg ju inte hur dåligt man sjöng ibland.



Usch, jag ryser. Stackars alla människor som har sånna där äckliga små kryp i håret :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0