Last Friday night

Hade inte tid att blogga igår eftersom att jag var med Sara. Vi åkte in till stan efter skolan, och då var även Rebecca med en stund. Efter någon/några timmar så åkte jag och Sara hem till mig för att lämna skolväskorna och det. Sedan åkte vi in till stan igen vid fem tiden. Så vi gick runt och kollade i affärer, sedan gick vi och fikade på ett jätte mysigt café. Satt och pratade där ett bra tag och bara hade det trevligt. Sedan gick vi och tittade i några fler affärer, och därefter åkte vi hem till mig. Vi satte oss vid datorn och gick in på chatroulette, där vi hittade några sköna människor som vi snackade med i 4 timmar. Gick och la oss lite efter 4. Och vi vaknade för ca 2 timmar sedan. Men nu har Sara åkt hem eftersom att hon hade lite att stå i. Kanske ska träffas senare ;)











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0