''Klädkåt''

Halou söötisar!<3 Haft en bra dag ?

För mig har det varit en helt vanlig dag. Inte gjort något speciellt lixom. Förutom att jag träffade Offi. ;)
Asså jag får typ damp snart. De senaste dagarna har jag typ kännt för att slänga nästan alla mina kläder, är så trött på de, vill bara köpa en massaaaaaa nytt. 
Typ när man står där framför garderoben, och inte vet vad man ska ta på sig...
Bara jag som har sånna dagar... ? :( Bläääää, hatar det! Haha.


Jag och louise idag! <3 Haha, hoppas jag fick lägga upp denna bilden, louise?! ;)



Kommentarer
Postat av: Emelie

Äh fattar precis! Men du är iallafall smal, behöver inte oroa dig för att en fet mage ska puta ut! :)

2011-12-07 @ 21:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0