Jag har bara provocerat...

Jag tror att folk inte riktigt har fattat det, och därför har folk sett mig som någon annan, än vad jag egentligen är...
Jag har bara provocerat hela tiden. Men folk fattade inte det, och jag började på ganska mycket skit för det, och det började bli jävligt jobbigt. Folk började se mig som en riktig bitch, på grund av det jag skrev på bloggen. Visst, jag är ingen ängel IRL, men jag är absolut INTE så som jag är på bloggen!

Jag tycker absolut inte att jag är perfekt. Men det betyder inte att jag är missnöjd med mig själv, utan jag är helt nöjd med mig själv, men jag tycker INTE att jag är perfekt. För INGEN är perfekt. Haha, detta kommer låta jätte konsigt när det kommer från mig... Men aa... 
Jag har inte heller det STARKA självförtroendet som jag har visat på bloggen. Klart jag har ett bra självförtroende, men inte överdrivet bra, utan som alla andra..

Min kompis brukar skämta och säga att hon är perfekt, jag brukar ta det allvarligt och bli sur (:P), för ingen i världen är perfekt. Alla har någonting som den andra inte har. Även kändisar, och de som har opererat sig, är inte perfekta. Klart det finns folk som ser bra ut och är snygga, men det betyder absolut inte att de är perfekta för det. Vem vet, de kanske är jätte elaka, och då är de därför inte perfekta, för allt handlar inte om utseendet!

Om det var en skit snygg kille, ego, kaxig, tror/vet att han är skit snygg, och samtidigt fanns det en annan kille som är lite midre snygg, men fortfarande lite söt, skit snälll och gullig. Vem skulle man valt ? Själv skulle jag ha valt killen som är lite mindre söt, men jättesnäll! Förlåt, men bara idioter skulle valt den skit snygga killen, för som sagt, allt handlar inte om utseendet!!!

Remember: Bara för att man har lite smink, går efter det senaste modet, inte alltid ler mot folk, betyder det inte att man är en kaxig liten bitch! Man ska inte dra folk över en kamm... Lär känna först, dömm sen!


HOPPAS NI ORKADE LÄSA ALLT, OCH HOPPAS NI FÖRSTÅR MIG!

SKA BLI SKÖNT ATT FÅ BLOGGA ''NORMALT'' NU!

MEN DET BETYDER INTE ATT NI FÅR KAXA MOT MIG...!! haha, nej skoja, men aa... :P

Puss på er! :D


Kommentarer
Postat av: Emmie

Jag ler stort just nu, och desto längre jag läste desto större blev leendet.

Och det är superdåligt att du har haft det jobbigt, och jag förstår att du har varit lite "bitchig" för ibland så måste man vara lite "intesigsjälv"

Puss på dig med!

P.S, jag tycker du är skitcool!!!

2011-12-11 @ 14:29:06
Postat av: Anonym

JAAA! skit skönt att du inte kommer få mig att vilja slå sönder datan längre ;) <3 Och du är skit söt och har ass snygg kropp men har inte velat säga det förut bara för det "BITCHIGA" du ;)

2011-12-11 @ 17:09:37
Postat av: maria

Skitstolt över dig gmn <3<3

2011-12-11 @ 20:47:41
Postat av: Anonym

Min kärlek för den här bloggen ökade nyss stort! Jag gillar dig MKT mer nu Sassa ! <3

2011-12-13 @ 18:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0