Grymt

Igår så hyrde vi typ 3 filmer som vi kollade på under kvällen. Jag minns inte vad dom hette, men det var i alla fall en slags komedi, en skräckis och en sci-fi film. Vi åt ju förstås en massa gott och så var vi ute en sväng. Sedan spelade vi Guitar Hero, snackade, brottades och, ja. Vi hade det hur kul som helst. Det slutade med att vi dygnade.

Rätt så tidigt imorse så gick Lollo hem för att hon skulle till optikern tror jag. Vi hyrde i alla fall en till film och gjorde massa roliga saker. Sedan stack även Enzo, men inte långt senare kom Albin och Herman. Men Herman den osociala jäveln satt vid datorn hela tiden ;) Sedan fikade vi, gick ut, smällde raketer osv. Alicia blev upphämtad så det var bara jag kvar bland killarna. Men även jag blev hämtad bara någon timme senare.

Jag är nästan säker på att inte kommer läsa hela inlägget, men det var nästan omöjligt att göra alla händelser kortfattade.














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0