Finns det någon annan värld än denna... ?

Jag orkar verkligen inte mer....

Bara för att du ser ut på ett visst sätt är du inte mindre värd bara för det. Bara för att du har mörkare hy än någon annan är du inte mindre värd. Bara för att du beeter dig på ett annorlunda sätt är du inte mundre värd. Bara för att du pratar på ett annan sätt är du inte mindre värd. ALLA MÄNNISKOR ÄR LIKA MYCKET VÄRDA!

Bara för att du ser glad ut hela tiden, betyder det inte att du alltid är glad. Alla människor har ''problem'', det finns ingen som inte gör några misstag.

Problemet är att det finns folk som inte fattar det här! Folk som bara kan skratta och skämta om det.
__________________________________________________________________________________________
Jag tror att ifall folk inte skulle brytt sig lika mycket om vad andra tycker om tänker (om de) så skulle alla ha mått mycket bättre...
__________________________________________________________________________________________

Åhhhhhh! Jag är så trött/irriterad på ALLT och ALLA just nu!

Jag saknar en person så sjukt jävla f*cking mycket just nu. Jag vet inte vad jag ska göra... Bara att sakna personen kan få mig... att nästan må dåligt.. :S

Känner att jag måste börja avsluta det här inlägget innan jag börjar gå in på detaljer...




PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0