Efterlängtat svar

Jag har sett att vi har fått många kommentarer vad gäller den nya bloggen och så. Och anledningen till att ni inte har fått ett svar än är för att jag inte riktigt har vetat hur det skulle bli. Men det är helt säkert att vi ska byta blogg. Sedan om vi skaffar en egen domän är inte helt säkert än. Jag skulle ha köpt domänen igår med min pappas kort (fått tillåtelse såklart), men det kortet funkade inte eftersom att det inte var registrerat på någon betalningssak. Vet inte exakt vad det var. Och samma sak var det med mammsens kort. Så vi har bestämt att jag ska få ett eget kort nu så att jag kan köpa domänen. Det dröjer 2-3 veckor tills jag får kortet då, så om domän "erbjudandet" är kvar då så köper jag en domän. Annars byter vi bara namn till brunetternas.blogg.se. Dels för att serriosabrunetter är både felstavat, lång och lite trist. Eller jag har i alla fall tröttnat.


Bjuder på en drivbild bara för att göra inlägget lite roligare ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0