Du är MIN bebe! <3



Sassa svarar: Haha, asså han gift lilla gumman! Han gifte sig för ett tag sedan. Så han håller inte på med en massa, om det nu var det du mena -.-. Och nej jag vet att han inte vet att jag existerar, men snart kommer han att veta det, och då kommer han att skillja sig med hon han är gift med nu, och ta mig istället! :D

Ja, men tänk om han gillar ''låga bitchar'' då ? Har du tänkt på det.. ? Haha, bara för att jag är som jag är på bloggen, så betyder det väl inte att jag är så IRL.... ?

Och om jag är något mycket värre, vad är du då ? :)

Puss!


Kommentarer
Postat av: Emelie ♥

Jag ''pratade''(skrev) med henne. Och du har rätt jag känner inte dig. Men du känner inte mig? Du vet inte vem jag är egentligen heller ;) Jaja, jag är feg.. Visstvisst..

Du kanske borde sluta gå och dänga din jvla väska i mitt huvud hela tiden..

2011-12-09 @ 22:34:20
Postat av: Äckelgubben

aida lägg av med dom taskighets fasonerna!

2011-12-09 @ 23:09:03
Postat av: Emmie

Hon "pratade" faktiskt, med mig, men hon har rätt, jag är något värre, något jävligt mycket värre, inte åt slamp-hållet..

Lite mer åt det brutala..

Men i alla fall så driver jag ju...

Men du; Emelie, verkar ha lite svårt med skämt och verklighet, och jag är ingen psykolog, men jag tror inte Sassa går och "dänger sin jvla handväska i ditt huvud hela tiden..."

Så i alla fall, innan du ska börja kommentera dina fega kommentarer, (det var du som sa det, inte jag) så kan du ta och;

1) söka hjälp!

2) skaffa en riktig identitet.

3) inte fan vet jag, men det är mycket du behöver jobba med.

Puss från lilla brutala mig!

2011-12-10 @ 08:36:45
Postat av: Emmie

P.S, jag har suttit i fängelset 2 gånger... Bara så du vet.

2011-12-10 @ 08:52:23
Postat av: emelie <3

sjukt tuff e du, suttit i fängelse. sålt sex eller patetiska slyna!

2011-12-10 @ 22:41:02
Postat av: Emmie

Sex??

Emelie; Väx upp, som sagt så är jag inte alls åt slamphållet.

Men du verkar ha stor erfarenhet av sånt...

Det kallas grovt våld och stöld.

Men jag menar, så länge man inte dör så kan det väl inte vara så farligt?



2011-12-11 @ 08:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0