Cooozy

Hängde med Sara hem efter skolan idag. Eller jag åkte i alla fall med till hennes hållplats eftersom att vi hade så mycket att prata om. Så det tog nästan 1 timme längre tid för mig att åka hem idag. Värt ändå :p

Snart ska jag sätta på någon film. Vet inte vilken än. Och senare ikväll, typ en kvart innan jag går och lägger mig så ska jag ta och plugga lite inför ett prov som vi har imorgon. Jag är den sortens person som nästan aldrig pluggar, men som ändå alltid lyckas på proven. Konstigt tycker jag själv...

Juste. Jag träffade Sassa när jag och Sara stod och väntade på hennes spårvagn vid redbergsplatsen. Så vi snackade i några minuter innan vi skilldes åt för att vi skulle gå på två olika spårvagnar.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0