Börja provocera igen.. ?

Kanske borde jag börja provocera igen, vad tycker ni ? Ni kommenterar ju inget alls nu längre.. :S Mycket mer kommenetarer när jag provoserade...
Något jag har tänkt på: Det är mycket lättare att hata än att älska! Och det är mycket lättare att skriva elaka saker än snälla saker!

That´s true! Eller... ? När jag provocerade, gjorde jag det för att få mer läsare, nu har jag ångrat mig, både för att det INTE var en bra idé osv, och för att jag inte vill ha någon ''stor'' blogg längre... Men det känns nästan som att bloggen börja ''skunka''....

Haha, jag kommer inte börja provocera igen, men jag kanske borde kaxa lite mer...Eller vad tycker ni ? ;) Haha nej men aa....








Så såg det ut förut. Mycket bättre! Men nu.... Njaah....Inte lika bra :/ Skärp er! Haha.

Puss!




Kommentarer
Postat av: Emelie

Hahhahahhahahahahhahahahahhahahahahahha :)

2011-12-22 @ 23:48:52
Postat av: ola

Nej börja inte så igen!



Dom inläggen du gör nu är mycket roligare än o läsa

""jag ärr snugg, ni är fula" okej?



Puss!

2011-12-24 @ 00:39:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0