Anmäla..... ?

Haha, asså vissa personer är ju verkligen dumma... Visste inte äns att jag hade henne på facebook, och jag vet fan inte äns vem hon är... Och så plötsligt börjar hon skriva..
Ja ni ser ju hur chatten gick till nedanför...

Och från ingenstans skriver hon ''hora'', men usäkta mig lixom ?! Jag känner fan inte äns henne! Så hur fan i helvette skulle hon kunna veta ifall jag är en hora eller inte..? Nej, asså det är bara sjukt löjligt, folk har tydligen inte mognat upp än.
Direkt efter så blockar hon mig..Hahahah, så jävla fegt! Något hon kanske inte täkte på är att jag fortfarande har hennes namn, och vem som hälst som har facebook kan söka upp henne, så jag kan anmäla henne hur lätt som hälst.

Så det kanske inte var så smart att skriva det.. ?! Men ska man verkligen anmäla eller inte... ? Hmm.... Vill inte göra en så stor grej av det, men hur gammal är man när man håller på så här lixom ?



Jag tänker/orkar inte stryka över hennes namn, för håller man på såhär så blir det tyvärr så... ;)


Kommentarer
Postat av: alina

HAHHAHA hon går i min klass, hon e en sån tönt så aa, hon tror att hon e cool när hon skriver så :)

2011-12-25 @ 00:03:20
URL: http://alinajn.devote.se
Postat av: Anonym

Asså, jag känner henne och jag tror aldrig hon skulle skriva nått sånt!Alltså jag tror det är en facerape. Och om jag var hon skulle jag gärna vilja att man strök över namnet. Inte vill man ha det ut över hela internet!!

2011-12-26 @ 09:54:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0