19 December 2011

Börjar skriva sånna rubriker när jag inte vet vad jag ska skriva... :P

Igår hann jag tyvärr inte blogga, för jag åkte till min kompis, hennes mammas syster hade dött, så min mamma ville gå och hälsa på henne och prata med henne och så...

Sååå himla skönt att det är jullov nu, eller det börjar imon!!! :D Idag hade vi typ inga lektioner alls, vi kollade på film, städade och fikade, det var typ det ända vi gjorde.
Och imorgon är det någon mattedag.... -.- Asså vi ska inte sitta och räkna, utan det är någon fråge grej eller någonting, jag fattade inte riktigt... :S Haha, typiskt mig ?! Fattar aldrig någonting... haha :D

Imorgon hinner jag nog inte blogga... Kanske något inlägg under kvällen eller så. För jag ska till lollo efter skolan, och klockan kvart i 6, ska vi ha någon avslutning i kyrkan, så vi måste typ tilbaka... -.- 

Aja, ska kolla lite på tv nu, Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0