Who doesn´t love me ?



felicia om Fan vad jobbigt det är att vara tjej ibland!:
ahahah asså FAN va jag stör mej på alla som kommenterar typ skit t den här bloggen.
asså okej om man har problem med sassa, man behöver fan it skriva d..
gå o ta ut er ilska på ngn annan, bara för att ni e avundsjuka på hne :/
jag tycker att hon e jätte vacker (vem gör it d) o jag älskar bloggen så fuck alla andra
HÅLL KOMMENTARENA TILL ER SJÄLVA :*<3

Svar: Haha awwww, vad gulligt! <3 :) Äntligen någon som kan vara snäll lixom! :D Och håller med där om att jag är vacker! (a) Men asså avundsjuka människor finns ju överallt.. Sen så förstår jag att ni där ute är avundsjuka på just mig, men så är det bara!
Och kul att du gillar våran blogg! ;) Det gör säkert alla ni andra där ute oxå, det är bara det inte vågar erkänna det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0