Vadå barn porr ?

Asså är verkligen skit sur just nu! Jag fick typ virus på min skoldator. Och gissa vad det står!? Det står fan att jag har gått in på nå jävla barn porr (!!) Men ursäkta lixom !? När gick jag in på det !? Och därför går det inte att gå in på internet så jag får använda min och mammas dator, (den är bättre) men jag får inte ladda ner något och därför kan jag inte använda photoshop. ÅÅÅHHHHHHH är så jävla arg.
Måste vänta tills skolan börjar så att jag kan lämna in den, så får de ta och fixa den lixom...

Just nu är det monligt och helt grått och ''fult'' ute och har därför ingen lust att gå ut. Men om det nu skulle ha varit soligt ute så skulle jag ändå inte kunna gå ut för jag måste sitta och städa för som ni vet så ska jag ju flytta och det är inte långt kvar. Vi börjar redan flytta in en massa saker i det nya huset på måndag. Längtar faktiskt jättemycket! :D


Kommentarer
Postat av: marre

HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA :D

2011-08-15 @ 00:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0