I'm back bitchez!

ChaCha! Nu är jag ''tillbax'' igen och kommer att börja blogga som vanligt. Vad har ni hittat på medans jag har ''varit borta''
Asså jag vet att ni har saknat mig och så lixom, men nu är jag tillbax så ni behöver inte sitta hemma och deppa mer. :D
Men medans ni har suttit hemma och deppat över att jag inte bloggat så har jag shoppit, lite grann då, köpte bara klänningen som är på bilden då, men det räknat ju oxå som shopping lixom.

Sen så åkte jag till en kompis som bor i en liten stad som ligger ungefär en timme från Göteborg. Vi solade och badade typ hela dagen.

Och idag åkte jag iväg för att köpa nya grejer till det nya huset. Köpte: En ny säng till mitt rum, en ny säng till mina föräldrar. Och en jättejättefin soffa till vardagsrummet. Orkar inte ta kort på allt det, visar allt sen när vi¨har flyttat och alt är klart.



Fin den är va ? :D Älskar den! Den är så jävla snygg/fin, som mej! ;)


Kommentarer
Postat av: celinaaaa

hahaha sjukt ful klänning

hela du är ful bitchj ;)

2011-08-07 @ 00:04:19
URL: http://celinaclara.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0