Confessions of a shopaholic

Igår kväll sov Melissa över hos mig. Och idag så har vi varit och shoppat lite. Först drog vi till Raglady, och där var det typ 70 % Rea på ALLT :o Så Melissa köpte en hel del, men eftersom att jag inte hade några pengar med mig så fick jag nöja mig med att bara titta :/ Sedan gick vi och mötte våran farmor eftersom att vi skulle ta en fika. Vi gick och fikade på Le pain Francais. Efter det skulle vi gå på bio och se Bridesmaids, men eftersom att det var 1 timma kvar tills bion började så gick vi runt och tittade på kläder. När vi var inne på Tessie så blev jag alldeles förälskad i en jacka, och snäll farmor som jag ha så köpte hon den åt mig. Hihi ;) Sedan gick vi in på Johanssons och kollade på skor. Och där hittade jag ett par skinnskor för 1300, fast det var Rea på dom så min farmor köpte dom också. Hur generös får man lov att bli lixom? :D

Imorgon ska jag kanske klippa håret. Mami försöker boka tid just nu :D


Köpte/Fick den jackan. Bild lånad från google.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0