Do it like a dude

Bara 10 dagar kvar tills skolan börjar då. Lite längtar jag faktiskt, men det är väl mest för att jag ska få träffa alla kompisar. Fast om jag ska vara ärlig så har jag inte saknat speciellt många :/ Från min klass är det bara en person som jag har saknat, och från de andra klasserna har jag väl inte heller saknat så många. Ibland har jag faktiskt funderat på att byta skola helt, bara för att jag känner att jag inte passar in. Alla är så sjukt omogna, och då menar jag ju förstås inte exakt alla. Men väldigt många i alla fall. Svårt att förklara :s Nej, nu känner jag att jag bara blir deppig av att skriva och tänka såhär. Så det är väl bäst att jag avslutar inlägget nu.


Saknar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0