Show me how you Burlesque

Ledsen att jag inte bloggade igår. Jag var med Amanda, och vi shoppade typ hela dagen. Fortfarande så har jag ingen kamera, så jag kan inte ta bild på det jag köpte. 
När vi hade shoppat klart så åkte vi hem till mig och lämnade mina shoppingkassar. Sedan hängde jag med Amanda hem eftersom att jag skulle sova över. På kvällen bakade vi en kladdkaka och kollade på en jätte bra film. Burlesque hette den, och jag rekomenderar den stort :D

Idag åkte vi och mötte Sara i Angered. Sedan åkte vi hem till henne och kollade på Paranormal activity 2. Det var andra gången jag såg den, och jag tycker verkligen inte att den är bra. Det händer ju inte ett jävla skit, och den är ju inte ett dugg läskig. Jag fattar inte varför folk pratar så mycket om den :s
Strax efter att filmen var slut så åkte i alla fall jag och Amanda hem. Och nu ska jag ta och träna. Måste bli av med den där kladdkakan som jag och Amanda satt och tryckte i oss igår :s





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0