Stryp mig ...

Dagen segade typ. Höll på att somna på nästsista lektionen. Hur mycket tror lärarna att vi klarar egentligen? Jag menar... vem orkar sitta inne i ett instängt klassrum i typ 1 år och bara lyssna på lärarens eviga tjat. Inte jag i alla fall :s Sedan har vi typ inga raster, och vi får ju inte lov att lämna skolans område heller. Jag vet.. det finns sjukt mycket onödiga regler på min skola. Typ som att man inte får visa magen, ryggen, äta frukt inne, ha på sig keps osv. Jag tror inte ens att vi får svära :o Eller inte framför en lärare i alla fall, för då blir man typ tillsagd och så får man ta en massa skit -.- Har många gånger funderat på att byta skola, typ till Kålltorp eller Käralund. Men nu har jag ändå bestämt mig för att gå kvar hela sjuan. Ska försöka stå ut...


Juste.. fick någon kommentar om att det var någon som saknade Sassa. Haha, förstår att ni saknar henne. Till och med jag gör det ;) Jag har faktiskt ingen aning om när hon kommer börja blogga igen. Hon har ju precis flyttat, så jag tror inte att hon har något internet för tillfället. Men fortsätt följa bloggen så märker ni när hon kommer tillbaka!


Tänkte muntra upp er genom att bjuda på en gammal bild på Sassa. Nu kanske saknaden inte är lika stor.. eller ? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0