Ska få en Iphone!




Svar: Kul att du gillar våran blogg! Men vem gör inte det lixom ? ;)
Asså min mobil är sönder och den har en jättejättedålig kamra, så jag kan lixom inte ta kort med den. Sen så har jag ju min kamra som jag brukar ta kort med när jag har köpt något nytt. Den kan jag lixom inte bära med mig överallt, asså när jag ska ut och sånt för att den är så stor. Och jag kan inte ta kort på mig själv med den för att den har en sån jävla blixt så man ser typ inte mig då.

Men jag ska på en iphone snart! Och då kommerjag att ta en jävla massa bilder! :D Tycker själv att det är tråkigt med bloggar utan bilder, men detta kommer att fixa sig snart! ;)


Sen kan jag ju bjuda på denna dåliga bilden som jag precis tog med datorn.
ENJOY THE BEAUTY!
Asså vackrare än så kan man inte bli lixom! Men asså nu är ju bilden jättedålig så man ser inte så bra lixom, men ändå! ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0