Bye bye bitcheeez.

Vet att jag inte har bloggat på ett bra tag men asså jag har verkligen haft mycket att göra, som tex flytten. Men idag så flyttar jag! :D
Jag kommer inte kunna blogga, eller sitta vid datorn överhuvudtaget eftersom det tar tid att koppla internet typ... Jag vet inte riktigt hur det funkar men man måste typ ringa de som sköter internet skiten och det tar kanske några veckor eller några dagar innan det börjar funka. Så jag vet inte riktigt när jag kommer kunna sitta vid datorn eller så igen, men ni vet ju iallfall varför ;)

Kollade precis klart på en skit bra film. A walk to remember. Asså den är 5 år gammal men den är jättebra. Tro det eller ej men jag började faktiskt böla (Haha) Jag är väldigt känslig när det gäller sånna här filmer och kan börja böla i vilken sekund som hälst. Tycker verkligen att ni ska se den!


 
Tycker faktiskt oxå att killen (som är typ huvudpersonen,elr så är det tjejen vet inte) är ganska så snygg! :D
Aja, jag har ganska så mycket att göra nu, men asså jag vet att ni kommer sakna mig sååååå mycket men ni får väll ta och gå i terapi eller var man nu brukar gå när man mår dåligt.

DÅ TAR JAG EN BLOGGPAUS DÅ TILLS INTERNET BÖRJAR FUNKA DÄRBORTA!?



I KNOW YOU LOVE ME BITCHEZ ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0