Run bitch run

Åkte inte till Liseberg idag eftersom att dom andra inte ville gå dit när det ösregnade.
Så istället åkte jag hem till Amanda och var med henne hela dagen. Vi spelade monopol i 2 timmar (!). Gissa om det blev tråkigt efter ett tag :o Sedan tittade vi på film. The Green Hornet. Två timmar senare när filmen var slut så gick vi upp på hennes rum och pratade i en evighet. Blev hämtad runt 6 tiden och när jag kom hem så var jag med Melissa en stund. Sedan fixade jag lite saker på mitt rum och nu ska jag nog göra mig klar inför kvällen. Går nog och lägger mig ganska snart eftersom att jag ska upp kl 5 imorgon och springa. Kommer göra det varje Måndag, onsdag och fredag från och med nu. Dessutom kommer jag gå/springa på min Crosstrainer på kvällen också. Jag sover väldigt dåligt på kvällarna, och träning gör att jag sover bättre. Har typ världens sämsta kondis nu... men om några veckor så ligger den nog på topp igen :D




Kommentarer
Postat av: :(

var e sassa :(

bloggen e it intresant utan henne :'(

2011-08-30 @ 07:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0