Några fettobarn som kanske vill gå ner några kilo ?

Chaaaaa bloggen! ;)
Asså fyfan vad uttråkad jag är just nu! Mina föräldrar är hos **** just nu, och jag tänker såklart inte följa med, vill inte träffa den människan mer!
Ialf, de kommer typ kl 11 eller någoting. Och det ända jag har ätit på hela dagen det är en kanelbulle, och jag orkar lixom inte gå och fixa något så jag väntar på mina föräldrar så de kan fixa något till sin lilla ängel att äta. ;)

Och kom inte och säg nu bara för det: Vad lite du äter osv. För lixom vissa dagar orkar man lixom bara inte att äta! Sen så måste man väll inte sitta och äta som ett jävla fettobarn och bara sitta och äta en massa jävla mat som gör en fet. 
Asså jag har en fråga till er fettobarn: Hur mycket äter ni egentligen ? Asså jag menar hur många gånger om dagen ni äter... ? asså vill bara se hur vet ni äter, sen så kanske jag kan hjälpa er att gå ner några kilo så att ni kan få en lika snygg kropp som mig ? (fast det kommer ni ändå aldrig få) men det är ju ändå bra att gå ner lite!
Snäll jag är va ? ;)

Kollar på lite gamla avsnitt från Jersey Shore just nu, love! Men ska kolla vidare nu bitchez! Så ha en underbar kväll!

OR NOOTTT! :D





Kommentarer
Postat av: E/A/S

Okej.. Du verkar ha en väldigt liiten hjärna!!

Vissa som är överviktiga äter lite! Jag är överviktig. Men jag äter typ ingenting! Man kanske vaknar 8.. Äter en frukt vid 12. Sedan äter man en sked makaroner och dricker lite vatten! Plus serriöst? Killar (de flesta, 99%) även om de inte erkänner det vill ha KURVOR! Och du har ju typ bara en pytteliten kurva! Och du är säkert så smal att man kan nysa och så faller du ihop. En riktigt bra människa accepterar alla, oavsett färg, storlek och sådant.

Men om du fortfarande är en sådan där äcklig liten människa som man bara kan knäcka om man trycker på rätt knapp.. Så kolla dig i spegeln?

En jävla stor kran som sitter i hela ansiktet!

Och du ser ju fan ut som en kille också HA HA! :D



2011-08-07 @ 23:03:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0