Något ni kanske inte visste om mig.. ?

Idag har jag inte gjort ett skit, förutom att sitta o ha tråkigt framför datorn. Men det bästa man kan göra när man har tråkigt är att kolla på film. Så jag sökte på lite filmer här på internet och hittade filmen Monte Carlo, den var faktiskt okej, kanske inte den bästa filmen jag sett, men ja.. Och jag är INGET fan av Selena Gomez om ni tror det.
Jag gillar inte komedi filmer egentligen men eftersom att det oxå var lite ''romantik'' i filmen (haha vad fult det lät) så gillade jag den. Den är nog därför den inte är mer än okej.. ?
Något ni inte visste om mig: Jag kollar aldrig på filmer om det inte är ''romance'' i de, för då är de hur jävla tråkiga som hälst. Alla andra filmer hatar jag, förutom skräck.



Här har ni trailern.


Kommentarer
Postat av: Sara

Skulle vi inte göra något på Torsdag ?? :D

2011-08-17 @ 12:32:23
URL: http://pandarabbit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0