Let´s fall in love and make them hate us

Idag tränade jag en stund med Melissa. Och sedan tog vi oss en lång dusch. Jag har faktiskt inte duschat ensam på 2 veckor, haha :p Frågan är bara om jag/vi har sparat vatten på det, för vi har ju stått där och bara njutit ett bra tag innan vi börjat tvätta håret, tvåla in oss osv. Nu ska jag nog inte gå in på fler detaljer, hehe ;) Sedan satt vi på golvet i mitt rum och rakade benen. Så nu är vi lena och rena :D Därefter städade jag lite, och rensade bland allt smink och så. Gav bort typ hälften till Melissa som inte verkade bry sig om att det var flera månader gamla ögonskuggor och mascaror. Haha, tokig kusin man har ;)
När Melissa hade gått hem så fortsatte jag att städa rummet en stund, och sedan började jag packa skolväskan. Fast jag kommer nog köpa en ny om några veckor eftersom att den jag har nu är lite för stor, enligt mig.




Bjuder på några gamla bilder. Kusinkärlek, eller vad säger man? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0