Kan någon göra detta åt mig ?

Asså kan någon typ bränn upp alla skolor ? Jag verkligen haaaatar skolan, asså fyfan vad jag INTE har längtat. Som ni kanske förstår så började skolan idag.. -.- *Suck* Varför ska man gå i skolan när man ändå har sin dator lixom.. ? En dator är ju mycket ''smartare'' än en jävla lärare/männsika. Sen så hade två äckliga personer i min klass slutat, fy faaaaaaaaaannn vad skönt säger jag bara! Då slipper man illafall de, men sen så har vi ju resten kvar, haha...

Ialf, som ni kanske ser så har jag ju internet nu. Men det är för att jag är i mitt gamla hus just nu, asså vi håller fortfarande på o rensar huset, det är lite saker kvar här som vi ska ta med oss, så jag passade ju såklart på att sitta vid datorn.

Asså kan ni fatta att jag lixom lever utan internet där borta i det nya huste, fyfan håller på och dö lixom. Fick leva utan dator OCH tv i två dagar (!!!) men som tur så fixade vi tv:n igår, så nu kan jag åtminstonde kolla på tv.
Hur har ni ''levt'' utan mig de här dagarna då ? Ni har säkert haft det jättehemskt, asså jag förstår att ni inte klarar av att jag inte bloggar men jag kan tyvärr inte göra något åt det :(

Men jag kommer iallfall att få internet denna veckan, vilken dag det blir vet jag inte riktigt, får väll hoppas att det kommer snart...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0