Jag blir på bättre humör av att köpa!

ChaCha, alla sötnosar som älskar mig!


Idag har jag och min underbara mamma spenderat ungefär 5000 kr! Vi köpte en massa saker till vårat nya hus. Tror jag har sagt detta förut, men asså jag kommer visa ALLT vi köpt OCH vårat hus sen när vi har flyttat och allt är klart.

Sen så köpte jag oxå lite saker till mina naglar. Hela paketet (som ni ser på bilden) kosta bara 500 (!) kr. Skit billigt ju! Är jättenöjd/glad! Är det bara jag som blir på bättre humör av att köpa saker/kläder ? Om jag tillexepel åker till stan och åker hem utan att ha köpt något blir jag skiiiiit sur! Haha! Sån är jag! ;)



Naglarna blir skit snygga efter att man använt sakerna på bilden! Just nu är mina naglar jättelånga, längre än vanliga lösnagalar, har haft det ett tag nu, så nu funderar jag på att klippa av de och köra på korta istället...

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha har också köpte den den e as bra men jag användet bara den filen som har 3 sidor mina naglar blir jätte lena :)

2011-08-11 @ 23:31:31
Postat av: marre

det va jag som skrev det så du bara vet namnet visades inte??

2011-08-11 @ 23:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0